Im still alive!

Hej mina kära vänner!
Trodde ni jag hade dött? Övergett den internätiska sfären? Blivit ordblind?
Nej...min frånvaro är faktiskt inte mitt fel!
Jag kan ärligt säga att jag är HELT utan ansvar!

Oskyldig som en brud!

Felet tillhör mitt jobb! Dom har bryskt beslutat att man inte får blogga på arbetat, utan jobba helga dagarna! (Hemska tanke!)
Så dom beslutade bryskt att spärra blogg.se och alla bloggar därtill!
GRYMT!
MYCKET GRYMT!

Jag försökte förtvivlat förklara, i ett mycket välkomponerat mail till VD:n, att det faktiskt finns hela 5 personer där ute som kommer bli vilsna i mina kloka ords frånvaro!
Jag fick aldrig något svar på min bedjan...antar att han är en jävla Twittrare!!!
(Nästan lika illa som att vara en Trekkie! Men bara nästan...)

Jag tänker inte älta i det som har varit utan nu blickar vi framåt med friska tag!

Jag har precis varit ute och gått i snabb takt i 45 minuter till bra musik!
Frivilligt! Utan att någon tvingade eller jagade mig!
Jag fick heller inga pengar eller bullar för att jag gick!

Är ni inte impade nu?

Jag håller på att stärka min karaktär och jag LOVAR att detta ska innebära mer bloggande också!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Malin

Bra Maggan!!!

Din chef måste vi nog ta ett allvrligt snack med..... ;)

2011-02-06 @ 08:31:30
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0