Snart så...smäller det!

Bajs!
Var helt säker på att jag hade tre veckor kvar till semester...men det är fyra!
Eller...snart tre! =)

Semestern i år är mycket mindre planerad än tidigare år och det känns SÅ skönt!
Vi har faktiskt flera dagar där vi inte har planer alls!!

Semestern kickstartar redan på lördagen den 7:de med Sonisphere. Ser mest fram emot Iron Maiden (3ggn jag ser dom) och självklart min stora idol: Alice! (Tror att det är 9:de ggn jag ser honom)

Efter det är det ett par dagar helt utan planer och utan Jenna! (Jenna åker ner till Ungern med mormor redan den 7:de)
Här är min plan att storstäda lite...rensa ut och fixa till! Rooooligt! =)

Den 11:te skulle vi på The Ark, en konsert som jag sett SJUKT mycket fram emot!

Men så tar dom och ställer in skiten!!!!! Jag är SÅÅÅÅÅ sjukt besviken!

För att trösta mig själv så kommer sommarens höjdpunkt redan den 12te.
Och detta år i extra exklusivt sällskap:
Torsdag-söndag v 32 bär det för 5te året i rad, iväg till Gotland, Visby och Medeltidsveckan.
En tradition som påbörjades av en slump, men som verkligen har blivit lika viktigt som jul för oss.
I år följer Patriks syster Lotta och hennes man Marc med, för andra året i rad. Och vi har även turen att få med oss bästa bästa Irri och Emil...ganska bra han också! ;)
Ser fram emot ett par dagar med att bara njuta. Gå runt och titta på allt och alla och frossa i mat och dryck.

Den 16de så sätter jag mig på ett plan för att åka ner till Ungern. Det blir fem intensiva dagar med kindpussar, olidligt mycket mat, pikar om fler barn (nej...fortfarande bara FET!) och en jävla flängande!
Lördagen den 21a så tar jag med mig Jenna och flyger hem till pappa igen. (På pappa Patriks 26te födelsedag!) och sen har vi en dryg vecka nästan HELT utan planer. Det är något möte här och nån dagisgrej där, men annars så är planen: Kolmården, bada, kanske en Ålandskryssning och myyyysa!

Det kommer bli tre helt underbara och perfekta veckor, för det har jag bestämt!
En sak som är rätt skön med att vara mig, det är att jag är HELT ointresserad av sol och fint väder.
Nej, klart att jag inte vill ha tre veckor snöstorm och vulkanutbrott, men 30 grader värme och stek är jag sååå ointresserad av! Och det är skönt faktiskt, när man hör andra på jobbet oroa sig: Nej! Så är all värme nu! Då kommer det typ bli kallt när vi ska ha semester!
SKÖNT!

Jag ska försöka blogga lite, men med tanke på hur bra det går för mig när jag sitter här hela dagarna, så tror jag inte på en överdriven aktivitet under en semester utan uppkoppling....
Men det är tre veckor kvar...minst fem inlägg! ;)

Njut av semestern, vi har en låååång vinter framför oss och behöver energin!

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: Irri

2010-07-21 @ 05:28:45
Postat av: Irri

Åh jäklar vad skoj vi skall ha! Och vi skall framförallt sola ;)

2010-07-21 @ 05:29:46
Postat av: Patrik

Augusti ska som vanligt bli bäst.



(Dags för ett nytt inlägg om du ska hinna med 5st! =))

2010-07-22 @ 00:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0