I brist på annat att skriva om...

99 saker du kanske inte visste om mig!

1. Fullständigt namn? - Anna Margareta Norling
2. Exakt ålder? - 31 år 2 månader och 37 dagar (jag svarade på dessa igår(torsdag), men glömde "posta" skiten...)
3. Vart bor du? - Sigtuna Hills
4. Bor tillsammans med? - Patrik och Jenna
5. Husdjur? - Jenna sa jag just... 
6. Färg på ditt hus? - Gult tror jag...
7. När är du född? - Tisdagen den 31 oktover 1978 kl 14:13 
8. Klass? - Ja, jag har ganska hög klass känner jag...
9. Vilket år tar/tog du studenten? - 1997 från Extetiska programet på Märstagymnasiet

10. Något jobb? - Ja, jag är kontorsråtta på Sveriges största bevakningsföretag. Har även jobbar på Folkoperan, Operan, Sigtuna Kommun, som kassörska på olika ställen mm.
11. När ska du sova ikväll? - Eftersom Jenna blav magsjuk inatt så har sömnen varit minimal...så jag gissar på att jag somnar 20:05 på soffan...för envis för att gå upp och lägga mig. 
13. Duschat idag? - Nej..fattar inte hur man orkar duscha på morgonen!
14. Kramat någon idag? - Ja, faktiskt! Kramade på stackars Jenna inatt. 
15. Pussat någon idag? - jepp, Patrik när vi gick och la oss. =)
16. Vad har du ätit idag? - Havregrynsgröt med äppelmos
17. Dagens klädsel? - En skön svart stickad tröja och ett par jeans som egentligen är för ljusa för företagets klädpolicy...men det skiter jag i! *rebell*
18. Dagens smink? - Lite mascara så man ser piggare ut
19. Dagens sötnos? - Jenna

20. Dagens roligaste? - hmm..har inte varit så mycket roligt ännu...
21. Har du många vänner? - Jaa...många och bra!
22. Hur många har du kysst? - hmm..fler än 5 ;) 
23. Vem kramade du senast? - Jenna
24. Hur många har du haft sex med? - hmm...fler än 5 där också ;) 
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Två stycken
27. Har du pojk-/flickvän? -Jaa!
28. Vem pratade du med i telefon senast? -Patrik
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från en anställd som skrev att hon kommit fram till jobbet.

FAVORIT:

31. Film? - Har minst en i varje kategori...svår fråga! (Var tog fråga 30 vägen undrar jag också....)
32. Låt? - Iris med GooGoo Dolls
33. Mat? - Pytt i panna
34. Dryck? - Mjölk och julmust (inte ihop)
37. Stad? - Stockholm
38. Land? - Sverige
39. Ämne i skolan? - Teater
40. År? - Svårt...men 2007 måste jag nog säga.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - men...va? Som om man kommer ihåg det...Jenna får jag väl säga då  
42. Personen du kysste? - Patrik så klart
43. Gången du spydde? - prata in om spyor...kommer inte ihåg...kanske nån baksmälla...usch...
44. Gången du grät? - Igår. Sorgligt Ugly Betty-avsnitt
45. Pizzan du åt? - Husets pizza på den lokala pizzerian. BÄSTA pizzan ever!
46. Gången du var i Göteborg? -Michael Jackson sommaren 1997. Det var stort!
47. Gången du var i Stockholm? -Typ just nu...
48. Gången du var full? - Nyår (Halvfull i alla fall).
49. Gången du var hög? - En gång för många år sen...spydde som en gris och skrattade tills jag somnade. Rekomenderas ej!
50. Personen som såg dig gråta? - Patrik så klart =)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart!
52. Hund eller katt? - Kisse kisse
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -Måste jag välja så blir det hemmamys
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel så klart...dum fråga! ;)
55. Singel eller upptagen? - väldigt upptagen
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? - Catahya FFS!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Patrik suger på att ragga!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? -Robinsson
60. Svart hår eller blont? -Svart som natten
61. Blåa ögon eller bruna? - Gröna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad med nötter 
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger och vänster ibland
65. CocaCola eller Fanta? - CocaCola Zero
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älska
69. Leva eller dö? - Leva så klart...man är väl fan inte emo!

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Jag är välsingnad med underbar familj och vänner...så det är väl typ 10 pers som jag skulle säga att jag älskar. Och sen massor som jag tycker mycket om =)
71. Personer du hatar? - hmm...ingen tror jag! Inte långvarigt iallafall!
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Kanske 10 st. 
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Menar man på dessa 24 timmar, så är det väl ingen...
74. Glassar du ätit på en dag? - Säkert 5 =)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -Inte en enda
76. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen som jag kommer ihåg ;)
77. Piercingar har du? - Ingen längre
78. Personer du saknar just nu? -Det är ju alltid några som man alltid saknar...men ingen speciell just nu.
79. Gånger ditt hjärta brustit? -Jag har ett starkt hjärta

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Patrik! (Om han inte är magsjuk...)
81. Ska du träffa imorgon? - Imorron är det fredag...och jag ska jobba...massa människor!
82. Sjöng du senast för? - Fredrik på jobbet som fick njuta av min skönsång när han hälsade på i mitt rum =)
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Hahah...det var så länge sen så det var nog Patrik! 
84. Spelade du tv-spel med senast? - Patrik så klart...min wing-man! 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Men va faan...Patrik kanske!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -Vissa idiotiska doktorer
87. Förtjänar att dö? -Nej...det kan jag inte döma faktiskt.
89. Vill du sova bredvid inatt? -Jenna och Patrik i en stor varm hög! (Utan spyor!)

VAD:
90. Gör dig glad? - Familjen, vänner, god mat, gott vin och riktigt bra film!
91. Gör dig ledsen? -Tanken på att det sover folk utonhus just nu för att dom inte har ett hem...
92. Vad vill du helst göra nu? - Åka hem och hjälpa Patrik med Jenna.
93. Önskar du att du slapp göra? -Jobba så klart
94. Vill du ha nu? -En frisk familj och massa pengar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -Massage
96. Längtar du till? - Helgen
97. Tycker/tyckte du om dina betyg? - Bättre än jag förväntade mig
98. Ångrar du i ditt liv? -Vissa relationer som jag i efterhand inte förstår mig på...men annars är det bara göra om tills det blir rätt!  
99. Är det bästa som har hänt dig? -Patrik och Jenna så klart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0