Fyyyyyser!

Har just kommit på en sak som jag tycker jättemycket om att göra: Frosta av frysen!
Jag vet inte riktigt varför, men jag tror att det är känslan av att se "skiten" bara rinna bort, som tilltalar mig.
Sen så kan jag ju inte bara låta saken ta sin tid...nej, det är klart att man måste dit och pilla.
Lite kokhett vatten i en bytta och en smörkniv i plast (så man inte skadar frysen!) och sen är det bara sätta igång.
När fingertopparna saknar känsel så kan man ta en paus. =)
Seså! Jag VET att flera av mina läsare skulle behöva frosta av sin frys!!! Passa på nu när det är så kallt ute =)

Nu har fingrarna tinat och jag ska pilla lite till....

Kommentarer
Postat av: Patrik

Tur att jag har en slav som gör denna syssla åt mig.

2010-01-11 @ 00:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0