Join the Hype!

Som många av er redan vet så är ett av mina stora intressen här i livet film, och igår var jag och såg en mycket bra film.
"Inception" har blivit väldigt uppskriven som en speciell och vriden film och har fått höga betyg av samtliga kritiker...det får mig att tveka.
JA, det är ASnördigt! Jag försöker vara en filmrebell och gå min egen väg, inte tycka som alla andra, vara jäääävligt speciell! Denna gång lyckas jag inte...

Inception är för mig en stark 4 av 5 och jag rekomenderar den varmt.
Se den gärna på bio, för den är snygg och det är en otrolig musik och ett fantastiskt ljud som gör sig bäst i en salong.

Var som alla andra, se en bra film! =)

http://www.youtube.com/watch?v=S3XzUYd6nrU

Kommentarer
Postat av: Patrik

Japp, galet bra. Vi planerar redan att se den igen nästa vecka. =)

2010-08-03 @ 13:06:12
Postat av: Maria

4 av 5 från mig också. :) Borde skriva en recension...

2010-08-05 @ 14:17:53
URL: http://www.vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0