Den perfekta serien

Ja, jag erkänner: Jag ÄR beroende av tv-serier. Jag kan nog inte ens räkna alla serier som vi följer och alla serier som vi VILL följa, men som det inte finns tid till.
Hur som helst så satt jag och Patrik och diskuterade hur det skulle vara att göra en serie där man slänger in alla favoritkaraktärer från alla serier som man tycker om.
Just nu sitter jag och knåpar på vilka jag vill ha med i serien. Jag har begränsat det till max två karaktärer från varje serie, för annars kommer det bli en ENORM serie!

Så, dessa kommer vara med i min Überserie:

Dr Gaius Baltar- Battlestar Galactica
Kara "Starbuck" Thrace- Bettlestar Galactica
Ben Linus- Lost
John Locke- Lost
Barney Stinson- How I met youre mother
Theodore "T-bag" Bagwell- Prison Break
Sylar- Heroes
Hiro Nakamura- Heroes
Sheldon Cooper- The Big Bang Theory
Dr Niles Crane- Fraiser
Dr Miranda Bailey- Grey’s Anatomy
Lynette Scavo- Desperate Housewives
Allison Dubois- Medium
Joe Dubois- Medium
Mr Burns- Simpsons
Marc St James- Ugly Betty
Dr Ross Geller- Vänner
The Janitor- Scrubs
Mike Flaherty- Spin City
Stuart Bondek- Spin City
Robert Barone- Everybody Loves Raymond

Så...jag tror det räcker så!
Ja, jag inser också att det kommer bli mycket svårt att få ihop alla dessa i en passande serie, men va fan..
Just nu tänker jag mig lite som "Expedition: Robinsson" fast för karaktärerna.
Känns som att John Locke vinner den rätt lätt...eller Sylar!
Den som blir utröstad först blir iallafall Sheldon och den som ger upp först blir nog Mr Burns.
Spännande skulle det vara iallafall! Och programledare skulle vara Chef Ramsey! =)

Jag ska nog pitcha den här idén för nåt stort tv-bolag...


Kommentarer
Postat av: Malin

Om du regiserar den kommer den bli super.... men kan inte Micke P och joel K få vara med ;)

2010-04-30 @ 09:19:57
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Malin

Maggan jag lovar att ringa dig nästa gång jag hittar 15kg fryst kycklingfile i skogen =)

2010-05-07 @ 11:29:39
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0