Samling vid pumpen

Jobbet, lunchtid

Jag värmer en matlåda i mikron
Men kollega kommer till köket och börjar vispa ihop sin lunch
Vispa? Jag ger henne en lång blick...
Hon: -Jaaaa, jag ska äta välling till lunch!
Jag: -Men....varför?
Hon: - Jag tycker det är gott!
Jag: - MEN.....VARFÖR? (Kommer här på en miljon saker jag vill säga, men denna tjej är liten och blyg så jag biter mig i tungan)
Hon:- Men alltså...det är ju VUXENvälling, inte sånt som bebisar äter! (Som om det förklarar någonting?!)
Jag: - Även fast det heter vuxenblöja, så är det fortfarande en blöja!
Hon: - Ööhh?
Mikron plingar och jag tar min mat och går


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha ha ha fyfan vad kul!!!!!

Fan vad jag ska läsa din blogg! =)



Å du!!!! Det kanske är jag å Patrik som har bra musiksmak, och du har.........

Kram

2009-06-02 @ 14:29:22
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Erika

Kul! Välkommen!

2009-06-02 @ 15:47:25
URL: http://erikabaarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0