Frågor och svar

Jaha...jag kör väl den här jag också i brist på annat vettigt att skriva idag...



Hur mycket pengar har du på din mobil?
Alltså...skrevs dom här frågorna från 90-talet eller är det fortfarande någon som har kontantkort?
Jag har det inte...

Har du fått en kyss den senaste veckan?
MM...myyyys!

Vem tillbringade du två timmar med idag?
Massa folk på jobbet

Hur lång är du?
174 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?
Såg halva X-men 3 igår...sen somnade jag!

Hur löd ditt senaste mottagna och skickade sms?
Mottagna: "Ok, då vet jag! Trevlig helg!"
Skickade: "Tack ändå""

Föredrar du att ringa eller skicka sms? 
Sms går fortara...

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta på varsitt håll

När såg du senast din mamma?
Förra veckan, men hon kommer imorron till oss

När vaknade du idag?
05:05

Vilken är din favoritplats hemma? 
sängen...skööönt!

Vilken plats föredrar du minst hemma?
uteförrådet...SÅ rörigt!

Vem får dig att må bra?
Familjen och vännerna

Hur stor är din säng? 
stor och dubbel

Vad sover du i?
sängen för faan...

Var har du bott/bor?
Fyra adresser i Väsby och fyra i Sigtuna däremellan Norrbacka Hills i Märsta

Tycker du om kinamat?
Mm

Tycker du om kaffe? 
Nej, för faan

Vad dricker du helst till frukost?
Mjölk

Kan du spela poker?
Värsta hajen

Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Samma dag, men inte samma år

Vill du ha barn?

Ja, jag tänker inte sälja Jenna om det är det du undrar!

Kan du några andra språk än svenska? 
Engelska, Ungerska und ein bischen Deutch

Har du någonsin åkt ambulans? 
mm, när Jenna var emo och käkade tabletter. LÄTT värsta dagen i mitt liv!
  
Föredrar du havet eller bassäng?
Bassäng

Vad spenderar du helst pengar på?

Gå ut och äta

Äger du dyrbara smycken?

nja...en förlovningsring med en fin svart diamant

Kan du rulla med tungan?
Jaa, rulla/vika/göra en skål...och lite annat som Patrik kan berätta om på fyllan ;)

Vem är den roligaste människan du känner?
Jenna får mig att skratta varje dag

Vad har du för ringsignal?
Rigsignal...vad menar du nu? Vibration har jag...

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja tyvärr några fula mössor som mutti tvingar på Jenna. Stackars barn

Vad har du närmast dig just nu som är rött? 
En skittråkig penna

Kan du byta olja på bilen? 
Nej, det tror jag inte

Vilken var den senaste boken du läste?
Lyssnar på Flickan under gatan som cd-bok...mycket spännande

Dansar du i bilen?
nja...kanske lite

När var du i kyrkan senast?
Aldeles för länge sen....GUd är nog lite less på mig

Hur många hål har du i öronen?
tre

Har du någon piercing?
inte nu längre

Har du någon tatuering?
Konstigt nog inte

När slutade du med gosedjur?
Patrik är gosig som fan

Har du pojkvän/flickvän?
Ja

Har du en bästa vän?
Ja, flera

Vad ska du göra ikväll?
Fredagsmys =)

Har du några syskon?
Bästa Kata som bor aldeles för långt borta

När flyttade du hemifrån?
År 2000 typ...lääänge sen!


Jaha...det var ju trevliga frågor, hoppas att ni känner er upplysta nu!
Puss och kram alla glada, i helgen blir det party party =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0