God Jul

Ja, jag har varit en dålig bloggare, jag erkänner det. (Nyårslöfte nr1:blogga bättre!)
Jag skyller på mitt arbete! Har haft fullt upp med schemor för nästa år och planering inför julen och nyåret.
Men nu är allt klar och jag känner mig redo att lämna jobbet för en välförtjänt julledighet.

Under ledigheten ska vi åka först till Köping och fira jul med min mamma, syster och mormor. Sen på annandagen bär det av till Borlänge för att spendera tid med svärföräldrar och Patriks syskon. Sen tar vi en liten sväng förbi Köping och lämnar av Jenna innan vi drar till Sigtuna för att förbereda den TOKIGT hårda nyårsfesten!
Tyvärr är det en del som fallit bort, så vi blir inte så många...men vi får väl festa dubbelt så hårt då! Hard Rock Style! Alltså...ni kommer DÖÖÖ när ni ser Patrik i sin utstyrsel...han är sååå rock! Själv beställde jag en SÅÅÅ bra klänning...som jag självklart är för fet för så nu riktar jag in mig på mellandagsrean på Kupolen! Där MÅSTE det finnar nåt som passer! (Nyårslöfte2:Ja, jag SKA gå ner i vikt!)

Men till alla er som jag inte kommer träffa så önskar jag en God Jul och ett Gott Nytt År!
2010 kommer bli det bästa året hittills, det har jag bestämt! =)

Puss och kram
Ses på stan

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att det är nyår snart då...... så vi får lite uppdatering =)

2009-12-27 @ 10:22:09
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Puss på dig också! Hoppas att festen blir ferfekt!! Och att 2010 blir som du säger... =0)Kan jag behöva...

2009-12-29 @ 13:32:49
Postat av: Gabbi

Ja det bar då jag som skrev det där anonyma inlägget. PUSS!!

2009-12-29 @ 13:33:40
Postat av: Cicci

Tack för en underbar nyårsfest och en jättegod middag!

2010-01-04 @ 15:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0