Sommaren som gick och dagarna vi fick

Nu är mer än halva semestern avklarad och vi har hunnit rätt mycket. Dessa två och en halv vecka känns som fem och det är jättebra! Vi har varit i Dalarna....det var myggigt som bara F*N! Jag var ute och plockade hallon i 15 minuter och fick 56 myggbett! Mitt på dagen! Mycket otrevligt...
Sen tog vi med oss Lotta och Marc (Patriks storasyster med man) till Medeltidsveckan på Gotland. Det är alltid underbart, det ÄR verkligen det! Vi åt och drack en himla massa och hade jättetrevligt.
Sen tog vi en snabbtur tillbaka upp till Dalarna igen för att hämta Jenna och efter en tvätta-och-packa-om-dag hemma i Sigtuna så kastade vi oss på ett plan till min mormor i Ungern.
Mutti och Kåberg var redan därnere och vi hade en ASskön vecka med en massa mat och dryck (IGEN!) och bad och annat trevligt.
Så nu är vi hemma igen och har ännu en tvätta-och-packa-om-dag.Imorron ska vi träffa Jennas farmor och farfar i Sala fören kvick överlämning av barnet.
Sen ska vi fira Patrik som bara den...han blir ju sådär lastgammal imorron! 25 år! jag kommer knappt ihåg när jag ver 25...det är fan sjukt länge sen! jag är fan sjukt gamal! Men väldigt nöjd ändå! =)
Nästa vecka har vi typ inga planer alls....förutom att jag ska TOKrensa hela vår lägenhet!
jag blir galen på alla saker som ligger överallt och inte används! Dom ska BORT! Antingen kastas eller säljas på Blocket. Ut med det gamla och in med nytt skit! =)

Jenna har förövrigt blivit SÅ stor! hon pratar hela tiden och vägrar göra någonting som vi säger. Ok...just det sista kanske inte är så kul hela tiden, men samtidigt så kan man inte låta bli att le, för hon är ju så liten och söt! Och bestämd!
Jaja...njuta lite av min bok innan Jenna vaknar igen! =)
Puss och kram mina vänner

Kommentarer
Postat av: Malin

Tja påre semesterfirare!!!!

Hoppas allt e bra med er=) Får styra upp en fika i framtiden...

Kram

2009-08-25 @ 14:02:18
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0