Sköna maj!

Ja, men fy faaan va härligt vi har det! =)
Var på kurs igår, förövrigt en GRYM kurs men den återkommer jag till, och träffade där folk från hela landet.
Dom var mycket imponerade över vårat väder.
För uppe i Jokkmokk har dom kallt och nere i Malmö regnar det hela tiden!
Det får mig att må extra bra...skadeglädje!

För övrigt så var vi i Dalarna i helgen och njöt av solen hos Patriks storasyster med familj.
Denna vecka är mitt mål att hitta den perfekta outfiten till festen på lördag!
Jag kämpar, men det är fan inte lätt!
Temat för festen är Glitter och Glamor...just nu är jag bara Glamor och försöker få in lite mer glitter!
Men FAN va kul det ska bli iallfall!

Och så vill jag fika någon kväll....Malla! Styr upp så lovar jag att jag ser sms:et samma dag, den här gången! =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaaa fan vad lack jag blev när du inte svarade!!!! Vet inte om jag nånsin ska fråga dig om du vill fika igen ;)... Blir ingen fika för min del innan lördag iaf :( men jag litar på dig vad gäller massa glitter och massa glamour.... Du brukar ju trots allt gå "all in"...... Men känn ingen press nu :-)



Ps. Loppis suger. Snåla jävlar där ute! Ds

2010-05-18 @ 10:38:03
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0