Sommar! Sommar! Soooommar!

Jaha,så har halva juni passerat! Det är fanktiskt sant och det är helt sjukt.
Jag vet inte om det är för att man blir äldre som tiden sätter igång och rinner iväg, eller för att varje dag är som den andra oavsett om det är sommar eller vinter.
Man går upp, åker till jobbet, åker hem, sover och sen repeterar man.
Men visst känns det lite bättre när man vaknar kl 5 och solen skiner utanför och himmlen är blå.
För även om jag vet att jag inte kommer gå utanför dörrarna förens vid 1530, så är det iallfall trevligt att kolla ut.
Vi har en liten skog...eller....ett gäng träd i en klunga mitt inne i stan, dit vårat jättestora fönster vätter.
Det är som ett stort skogs-akvarium och vi har kaniner, rävar, råttor, hackspettar och stora äckliga kråkor.
Och en gång hade vi ett vilset rådjur!
Väääärsta Wild Life!

På fredag är det midsommar och det ska bli trevligt som fan. Sen går vi mot vintern igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0