Håll i hatten

Ja, jag är ganska besviken på mig själv!
Jag går dagligen in på mina vänners bloggar och suckar HÖGT när någon inte uppdaterat den på två dagar...
Jag ber om ursäkt!
Det är ju extremt dumt att inte skriva någonting när det nu finns en handfull människor där ute som faktiskt läser det dravell man printar ner.

Problemet med mig...ja, ett av problemen med mig, är att  jag är så sjukt självkritisk när det kommer till saker som jag skriver!
Som dom flesta av er vet så är jag inte alls lite kritisk till saker jag säger... då har jag ingen självcensur utan varje groda hoppar glatt ur munnen och skäms sällan för det.
Men sen så sitter jag här och ska skriva någonting och genast sätter tankarna igång: Är det inte lite konstigt skrivet? Är det roligt? Förstår man vad jag menar? Det här är ju total ointressant, vem fan vill läsa det?!?!

Så istället för att skicka alla inlägg jag har skrivit så har jag säkert börjat på 10 som bara ligger och blir oaktuella.
Men nu är det bestämt:
Hur tråkigt/ointressant/felstavat/kort inläggen än är så kommer jag från och med nu att publicera dom ändå!

Förbered er på att bli överösta av skit...inte bokstavligen då såklart men...ja...ni fattar!
(Kolla, det börjar redan!!!)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Perfekt! =)

2009-12-03 @ 08:24:06
Postat av: Gabbi

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2009-12-03 @ 13:14:46
Postat av: Thessan

Bra Maggan, fortsätt så här=). Du vet, vi vill läsa ALLT! Kram

2009-12-03 @ 18:06:16
URL: http://theresiajohnsson.blogg.se/
Postat av: Patrik

Ja, även de snuskiga detaljerna!!!

2009-12-03 @ 20:37:05
Postat av: Malin

Jag vill läsa vad du än skriver!!!!!

Men nu har du ju haft två dagar på dig????...problem med uppkopplingen???? ;)

Massa bilder vill vi oxå ha!!!!!..... som Patrik skriver: Även på dom snuskiga detaljerna =)

Kram

2009-12-04 @ 12:33:07
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Kasandra with a K

Tjooooohoooooo =)



Pussåkram

2009-12-09 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0