Höst =)

Ja, men jag gillar faktiskt hösten!
Jag tycker om när det är frisk luft och grönt och fint fortfarande!
Vill bara slänga mig över en pumpa och hacka loss ;)

Sommaren var underbar så klart. Dom tre veckorna gick självklart mycket fort, men jag tycker ändå vi hann med massor och jag kände mig utvilad och glad i söndags.

Sonisphere var underbart! Kunde ha skippat ungefär 30 cm regn, men annars var det ASkul!
Alice ÄR grym! Han bjuder alltid på en show och det som var kul denna gång var att han körde en del låtar som han inte brukar köra, inte enbart "favoriterna". Saknade dock "Man behind the mask"!

Gotland var som vanligt, magiskt! Jag älskar Visby och jag älskar Medeltidsveckan, så är det bara.
Och med fantastiskt sällskap så kan det inte bli tråkigt!

Ungern var...varmt! Och det var kul att träffa mormor så klart!

Sen hade vi en underbar vecka där vi bara njöt av att vara vi tre!
Vi gick på bio, vi tog en kryssning, vi kollade på film tillsammans.
Jag är mycket nöjd.

Nu är det höst, med många roliga saker att se fram emot!
Tjej-kväll i Västerås!
Malla fyller 30!
Halloween!
Och självklart en massa bloggande....*host*

Underbart! =)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag ogillar hösten... det är slutet på sommaren, värmen försvinner, jag får alltid olustiga känslor (typ som att man längtar efter något väldigt mycket).



Och nu är det dags för ett nytt inlägg. =)

2010-09-14 @ 09:43:23
Postat av: Malin

Jag e på din sidan Maggan!!! Hösten rules!!!

2010-09-18 @ 07:50:43
URL: http://mucchie.blogg.se/
Postat av: Patrik

Okej, en grej jag gillar med hösten är att kvällarna blir mysigare iom att det är mörkt. Då tänder man ljus överallt, myser ner sig i soffan, kokar té och kollar på någon film eller serie tillsammans. =)

2010-09-18 @ 14:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0