Ett helt onödigt inlägg

Jag har just suttit och suckat i fem minuter över att endast en av mina bloggar som jag följer, var uppdaterad sen jag kollade sist igår!
Men: HALLÅ! SOVER NI DÄR UTE????
Sen insåg jag att det var nästan två veckor sen jag skrev nåt...så nu skriver jag ett! =)

Det har egentligen inte hänt ett skit...men idag händer det massor!
Först ska jag jobba hemifrån ett par timmar (praktiskt att man varken behöver borsta håret eller klä sig efter en dresscode!) sen ska jag skjutsa upp Jenna och hennes faster Anna till Arlanda, där dom ska ta ett tåg upp till farmor och farfar. (Vi åker efter på fredag efter jobbet)
Sen ska jag åka in til jobbet och gå på möte.
Kl 15 slutar jag och 15:10 har jag och Patrik biljetter till "Clash of the Titans" i 3D...ja...vi är också MYCKET osäkra på den,men vi kommer ändå gå!
Efter bio blir det middag och kl 19 ska vi vara på Stockholms Stadion för att bevittna hur Djurgårdens IF spöar skiten ur Åtvidabergs FF....en GRYMT spännande match!

Jag återkommer imorron med recentioner om film och match! Håll er till tåls...jag vet att ni är sugna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0