Dagens tips

Ok, nu ska jag...ja, JAG! komma med ett blogginlägg om mode!
Håll i er!!!

Nej...jag har ingen koll på sommarens måste ha, och jag kan inte sia om vilken jacka Paris Hilton kommer ha i höst, men jag har hittat en sida på nätet med billiga kläder! =)

Jag hatar att handla kläder. Eller "hata" är ju ett starkt ord...men jag hatar att gå i klädaffärer!
Trångt och rörigt och varmt och jobbigt, nej tacka vet jag att sitta framför sin dator i lugn och ro och klicka runt.

I jakten på det perfekta plagget till den kommande "Glitter och Glamour"festen om en månad så ramlade jag in på denna sida med MYCKET billiga kläder.
Nu har jag inte beställd därifrån ännu, så kläderna kanske är av skitdålig kvalité, men billiga är dom ändå! =)

www.bonprix.se

Se så...iväg och shoppa nu innan Kissie, Blondinbella och dom andra köper upp allt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja Maggan!

Du ÄR mode =) Hoppas du hittar nått riktig glittrigt!

Kram

2010-04-23 @ 09:18:51
URL: http://mucchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0