Helgen som var

Jaha, måndag igen då!

Fatta att det var andra advent igår! Och jag hade inte ens fått upp adventsljusstakarna. Det kanske inte är så ovanligt för gemene man, men för mig är det SJUKT ovanligt. Jag brukar verkligen hänga på låset och slänga upp ljusstakar och julstjärnor så fort det bara går.

Men av olika anledningar (biobesök, träning, julbord mm) så har jag inte fått till det.

Så igår slängde jag upp allt med besked… det blev tomtad och änglar och hela rasket på en gång!

Det är SÅÅ tacky och jag gillar det SÅÅ mycket! =)

Jag är egentligen inte alls intresseras av inredning… tycker det är kul när det är snyggt, men har alldeles för lite pengar för att kunna engagera mig tillräckligt. Däremot så tycker jag att det är mycket kul att dekorera…

 

I helgen var vi uppe hos Patriks föräldrar i Borlänge. Där var även Patriks systrar Anna och Lotta och Lottas man och barn. Jenna lekte helt sjukt mycket med sina två kusiner och somnade ovaggad igår. Själva så fick vi i oss en hel del alkohol och jag var inte helt pigg igång när Jenna vaknade vid 8 på morgonen. Kände mig som 18 och drog i mig rödvin, Jäger, Tequila och rom-å-cola. Jag ska aldrig dricka mer….

 

Nu i helgen så kommer Lotta med familj ner till oss. Vi ska göra sushi (som Lotta är GRYM på!) och sen ska vi gå på julmarknaden på söndag. Julmarknaden brukar ju inte vara ASrolig, men det ska ändå bli kul att visa dom Sigtuna. Det är mysigt där även om vi inte ser det eftersom vi är så vana.

Så någon kan väl påminna mig på lördag att jag inte skulle dricka mer…så får vi se hur det gick med det! ;)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Åh. sushi. Det är på allvar något fel på mig och min sushisushisushi. Börjar dregla så fort jag hör att någon heter Anna, som är patriks syster som kan göra sushi. För det var det jag trodde, att det var Anna som kunde det. Nu får jag programera in Lotta istället. Eller så programerar jag inte in så sjuka saker.

Jag ska gifta mig med någon som kan göra sushi.

2009-12-07 @ 16:45:09
Postat av: Malin

Mer sprit åt folket!!!!! Tänk på mig då! Som blir bakis av 3 öl.... =)

Kram

2009-12-10 @ 18:32:55
URL: http://mucchie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0